n s u n
نسخه جدید سایت تیاترشهر افتتاح شد
[
۰۴ خرداد ۱۳۹۰
]

سایت جدید مجموعه تئاتر شهر با حضور پریسا مقتدی معاون اجرایی مجموعه تئاتر شهر، وحید لک مدیر روابط عمومی و سایت تئاتر شهر و اصحاب رسانه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان، مسوولین سایت و اصحاب رسانه همچون پیمان شیخی مدیر روابط عمومی اداره تئاتر، نیما نوروزی و محمد عمروآبادی از مسوولین سایت، فهیمه پناه آذر از خبرگزاری ایسنا، امید بی نیاز از روزنامه ایران، ندا آل طیب خبرگزاری ایسنا، روح الله زندی فرد از خبرگزاری فارس، مهدی تهرانی از روزنامه رسالت و علیرضا سعیدی از کارشناسان حوزه رسانه برگزار شد، از سایت جدید مجموعه تئاتر شهر رونمایی شد.

وحید لک در گفتگویی با اشاره به ویژگی‌های این سایت تخصصی گفت: همانطور که پیشتر قول راه اندازی سایت جدید مجموعه تئاتر شهر را اعلام کرده بودم، بنابه نوع نیاز مخاطبان و همپا با متدهای روز دنیا از سوی "گروه نرم افزاری انسان" تهیه و ارائه شده است که امیدوارم گامی موثر در رفع نیازهای مراجعه کنندگان و علاقه مندان به هنر ارزشمند تئاتر باشد.

 

Capture


لک ادامه داد: این سایت بنا به نوع نیاز مخاطبان و در جهت ارتقاء سطح کیفی گذشته پایگاه اطلاع رسانی مجموعه تئاتر شهر طراحی و تولید شده که در آن سعی شد تمامی نقطه نظرات مخاطبان و علاقه مندان را نیز به منظور استفاده هرچه بهتر و سهل‌تر از فضاهای بصری این سایت در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های سایت جدید مجموعه تئاتر شهر گفت: استفاده آسان و راحت‌تر از امکانات نرم افزاری، ایجاد فضاهای بصری مناسب وزیبا، امکان دسترسی هر چه بهتر اعضاء و مخاطبان به بخش های مورد نظر، ایجاد فضاهایی به منظور نمایش پوستر و عکس نمایش های در حال اجرا، ایجاد فضاهای گفتگو میان اعضاء، بانک اطلاعات هنرمندان و… از دیگر ویژگی‌های سایت مجموعه تئاتر شهر خواهد بود که امیدوارم نظر مساعد مخاطبان را جلب کند.

پریسا مقتدی معاون اجرایی مجموعه تئاتر شهر نیز با حضور و افتتاح این سایت تخصصی تئاتر، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت روابط عمومی و گروه طراحی و اجرایی سایت مجموعه تئاتر شهر، راه اندازی آن را گامی موثر در برطرف شدن نیازها و اطلاعات مخاطبان حرفه ای تئاتر، هنرمندان و اصحاب رسانه دانست و افزود: این سایت می تواند گام موثری باشد در شناسایی نیازهای بخش IT که در بسیاری از سازمان ها و مراکز مورد توجه جدی قرار نمی گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ثبت اتفاقات هنری مجموعه تئاتر شهر از نیازهای ضروری این مجموعه است که امیدواریم با راه اندازی نسخه جدید این سایت کمک شایانی در این بخش صورت پذیرد.

وحید لک، از امروز با افتتاح سایت مجموعه تئاتر شهر به خدمت خود به عنوان مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر پایان می دهد و از این پس به عنوان مدیر بخش اداره ارتباطات و تبلیغات در مجموعه تئاتر شهر مشغول خواهد بود